درحال بارگذاری تصاویر...
Zaroil slider
Zaroil slider

اولین پالایشگاه دانش بنیان غلات

تحت برند شرکت

درباره زر اویل

اولین پالایشگاه دانش بنیان غلات

گروه زر با تکیه بر توان و تخصص نیروهای انسانی جوان در راستای اجرای برنامه های توسعه ای برای دستیابی ایران به جایگاهی شايسته تر در صنعت و تجارت غذای جهان، در سال ۱۳۹۴ اقدام به تاسیس اولین پالایشگاه دانش بنیان غلات در کشوربرای جداسازی جوانه ذرت و تامین بهترین مواد اولیه و در نتیجه ارائه روغن جوانه ذرت نمود.

zar-group

محصولات

برای مشاهده جزئیات روی محصولات کلیک کنید.

بازگشتروغن ویتامینه ذرت زر اویل

روغن ویتامینه ذرت زر اویل

روغن ویتامینه ذرت زر اویل مخصوص سالاد و پخت‌وپز است. روغن ذرت خواص بسیاری مانند جلوگیری از استرس اکسیداتیو، کم کردن التهاب، پایین آوردن کلسترول بد خون، تقویت سلامت بینایی، محافظت از پوست و کاهش حساسیت دارد. در استفاده از تمام روغن‌ها ازجمله این روغن باید احتیاط کرد تا دچار چاقی و اضافه‌وزن نشوید. نحوه روغن‌گیری از ذرت بسیار اهمیت دارد و ممکن است اگر از راه اصولی و درست انجام نشود و این روغن سمی شود. از روغن ذرت برای آشپزی استفاده‌ کنید و این به خاطر طعم تقریباً خنثی و قیمت پایین این روغن در مقایسه با دیگر روغن‌های گیاهی است.

روغن ویتامینه ذرت زر اویل

روغن ویتامینه ذرت زر اویل

روغن ذرت و آفتابگردان زر اویل

روغن ذرت و آفتابگردان زر اویل

روغن ذرت و کانولا زر اویل

روغن ذرت و کانولا زر اویل

روغن ویژه سرخ زر اویل

روغن ویژه سرخ زر اویل

روغن جوانه ذرت زر اویل

روغن جوانه ذرت زر اویل

روغن ویتامینه ذرت زر اویل

روغن ویتامینه ذرت زر اویل

روغن ذرت و آفتابگردان زر اویل

روغن ذرت و آفتابگردان زر اویل

روغن ذرت و کانولا زر اویل

روغن ذرت و کانولا زر اویل

روغن ویژه سرخ زر اویل

روغن ویژه سرخ زر اویل

روغن جوانه ذرت زر اویل

روغن جوانه ذرت زر اویل

روغن ویتامینه ذرت زر اویل

روغن ویتامینه ذرت زر اویل

روغن ذرت و آفتابگردان زر اویل

روغن ذرت و آفتابگردان زر اویل

روغن ذرت و کانولا زر اویل

روغن ذرت و کانولا زر اویل

روغن ویژه سرخ زر اویل

روغن ویژه سرخ زر اویل

روغن جوانه ذرت زر اویل

روغن جوانه ذرت زر اویل

تولید انواع روغن ذرت در گروه زر

پالایشگاه غلات زر با ارائه روغن جوانه ذرت، به عنوان یک محصول فراسودمند و چند منظوره، توانسته است جایگاه والایی در بین مصرف‌کنندگان داشته باشد.