معرفی گروه زر
گروه زر با اتکا بر تجربه خود، دانش جهانی و بومی در حوزههای تولید، توسعه محصول، بازرگانی، خدماتی، سرمایهگذاری و... با رویکرد کارآفرینی مبتنی بر دانش، نوآوری و با تخصص در کسب و کارهای B2B و B2C در پاسخ به نیازهای جامعه و ارزشآفرینی، فعالیت مینماید. هدف نهایی گروه زر، ورود به صنعتهای جدید جهت بهبود سبک و کیفیت زندگی جامعه بشری است.
گروه زر در تولید و عرضه انواع غلات فرآوریشده فعالیت میکند و رهبر بازار پاستا، آرد، فروکتوز و اصلیترین رقیب سس پاستا، روغن ذرت و پودر کیک در ایران است. در سالهای اخیر، گروه زر به عنوان صادرکنندهی برتر کشور انتخاب شده است و محصولات زر در بیش از ۸۰ کشور جهان موجود میباشند. گروه زر دارای بالاترین ظرفیت ذخیره غلات در کشور است. به منظور اجرای برنامههای توسعه خود و دستیابی به جایگاه شایستهتری در صنعت غذا و تجارت، محصولات نشاسته ذرت، گلوتن، شکر مایع را تولید کرده و در آینده نزدیک تولید کیک، بیسکویت، شیرینی و شکلات را آغاز میکند. از مهمترین ارزشهای گروه زر میتوان به کارآفرینی، مسئولیت اجتماعی، پایداری سازمانی و حاکمیت شرکتی اشاره کرد.
زمان و منابع انسانی
توسعه
کیفیت
دانش و فناوری
جامعه
تاریخچه ما
تاریخچه فعالیت گروه زر از ابتدا تا امروز:















ماموریت ما
محصولات گروه زر بر پایهی خاستگاه مردمی هویتسازی شده و بر این اساس، تولیدات ما برای همه مردم جامعه با سلیقههای مختلف است. همچنین، ما نهایت تمرکز و تلاشمان را کردهایم تا محصولاتی در دسترس، سالم و مفید را در اختیار مشتریان قرار دهیم تا از این طریق، نقشی در بهبود کیفیت و سبک زندگی مردم ایفا کنیم.
چشمانداز ما
بینش ما تفکر جهانی از طریق کارآفرینی، ورود به بازارهای جدید و خلق ارزشها و پایبند بودن به آنهاست که در نهایت بتوانیم از طریق ایجاد حاکمیت شرکتی باعث گسترش این تفکر شویم.
افتخارات ما





















